fbpx

כשהקריירה שלך מבטאת את מי שאת

חותם של יד על חומה שמסמל את הביטוי האישי שלך, החום הייחודי שלך , כמו בטביעת אצבע גם בקריירה
פעם (מרגיש די מזמן) , התבקשתי במהלך קורס הכשרה מקצועי לצייר את הקריירה שלי. לקחתי עיפרון, וכמו בכיתה ד': צבעתי אצבע, הדבקתי עליה סלוטייפ והעברתי את טביעת האצבע לדף. וככה הצגתי את הקריירה שלי עכשיו. כמשהו ייחודי שלי, בתבנית האישית שלי. הרגשתי (ואני עדיין מרגישה) שהתמהיל הזה, של עסק עצמאי שמייעץ ומלווה נשים שכירות בדרך אל המקום הנכון להן בקריירה ביחד עם גיוס בפועל של עובדים לחברות – בתמהיל הזה אני באה לידי ביטוי באופן מיטבי וכמה סיפוק יש בזה.   שנקל על טביעות אצבע:
  • טביעת האצבע שלנו היא לא חלק מהאצבע, היא התבנית שמתקבלת מלחיצת אצבע על גבי משטח חלק. 
  • מי שאחראיות להטבעה הן צורות מיוחדות של קפלי עור על אצבעות הידיים שפועלות כמו חותמת אישית. הן נקראות "תלמי חיכוך".
  • התפקיד האבולוציוני של קפלי העור הוא הגדלת כוח החיכוך בין היד לבין חפצים שונים ובכך הם עוזרים לנו לאחוז בחפצים שונים בלי שהם יחליקו. 
  • טביעות האצבעות נקבעות בבטן אמנו, וכבר בשבוע ה-16 להריון כבר יש לעובר תבניות ייחודיות של קפלי עור על כפות הרגליים והידיים, שילוו אותו לכל מהלך חייו. 
  • עד היום לא נמצאו שני אנשים עם אותן טביעות אצבעות. אפילו לתאומים זהים בעלי מטען גנטי זהה לחלוטין יש טביעות אצבע שונות.
  זו בדיוק הסיבה שהלוגו שלי מכיל טביעת אצבע.  אני מקווה שאצליח לעזור לכמה שיותר אנשים לראות בבירור את הייחודיות שלהם בשוק התעסוקה ולהביא את עצמם לידי ביטוי באופן מיטבי בתפקיד שמתאים בדיוק, בו יוכלו להשאיר חותם או את טביעת האצבע שלהם. זה בדיוק זה.   זה מדהים לחשוב כמה בני אדם נולדו מאז ומעולם ולדעת שטביעת אצבע כמו שלך – יש רק אחת. לא?
לילך כהן שוסהיים

לילך כהן שוסהיים

יועצת לשינוי, דיוק ופיתוח קריירה עד השגת המקום הנכון לך בשוק העבודה העכשווי​

הרשמה לניוזלטר

אנחנו שולחים רק דברים מעניינים :)